Researching Students Gifted in Science Using the Method of Eye Tracking
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17310%2F15%3AA1701GUL" target="_blank" >RIV/61988987:17310/15:A1701GUL - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/00216224:14410/15:00093935
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Researching Students Gifted in Science Using the Method of Eye Tracking
Popis výsledku v původním jazyce
A recent pilot study of gifted students using the Eye Tracking method aimed to answer the question regarding whether it was possible to monitor the text and image processing of students gifted in science. Students participating in the study were given texts and images on a screen and asked to solve various learning tasks.
Název v anglickém jazyce
Researching Students Gifted in Science Using the Method of Eye Tracking
Popis výsledku anglicky
A recent pilot study of gifted students using the Eye Tracking method aimed to answer the question regarding whether it was possible to monitor the text and image processing of students gifted in science. Students participating in the study were given texts and images on a screen and asked to solve various learning tasks.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
e-Pedagogium
ISSN
1213-7758
e-ISSN
—
Svazek periodika
—
Číslo periodika v rámci svazku
IV
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
15
Strana od-do
79-93
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—