Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

ENTRANCE EXAMINATION AS A GUARANTEE TO REDUCE ACADEMIC FAILURE RATES AND INCREASE NUMBER OF SUCCESSFUL GRADUATES - YES OR NO?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17310%2F16%3AA1601G0A" target="_blank" >RIV/61988987:17310/16:A1601G0A - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    ENTRANCE EXAMINATION AS A GUARANTEE TO REDUCE ACADEMIC FAILURE RATES AND INCREASE NUMBER OF SUCCESSFUL GRADUATES - YES OR NO?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This article reacts to a highly topical issue of the admission procedure process efficiency. Based on the monitoring of the admission procedure strategy, interest in studies and permeation in the first year of study in selected undergraduate Bachelor's degree programmes, the author has recently been trying to answer the question whether the entrance examination is able to guarantee reduction in academic failure rates and increasing number of successful graduates. The parameters are monitored with respect to mathematical study programmes.

  • Název v anglickém jazyce

    ENTRANCE EXAMINATION AS A GUARANTEE TO REDUCE ACADEMIC FAILURE RATES AND INCREASE NUMBER OF SUCCESSFUL GRADUATES - YES OR NO?

  • Popis výsledku anglicky

    This article reacts to a highly topical issue of the admission procedure process efficiency. Based on the monitoring of the admission procedure strategy, interest in studies and permeation in the first year of study in selected undergraduate Bachelor's degree programmes, the author has recently been trying to answer the question whether the entrance examination is able to guarantee reduction in academic failure rates and increasing number of successful graduates. The parameters are monitored with respect to mathematical study programmes.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings, 15th Conference of Applied Mathematics Aplimat 2016

  • ISBN

    978-80-227-4531-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    680-689

  • Název nakladatele

    Slovak university of technology in Bratislava

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Bratislava

  • Datum konání akce

    2. 2. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku