The Choice's Preference of Mathematical Tasks of Secondary School's Students
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17310%2F16%3AA1701L1V" target="_blank" >RIV/61988987:17310/16:A1701L1V - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The Choice's Preference of Mathematical Tasks of Secondary School's Students
Popis výsledku v původním jazyce
Article extends partial outcomes received in year 2016, in which the author tries to answer the question, based on the monitoring of the admission procedure strategy, interest in studies and permeation in the first year of study in selected undergraduate Bachelor's degree programmes, whether the entrance examination is able to guarantee reduction in academic failure rates and increasing number of successful graduates. In this extending article authors process needed data of all Bachelor?s degree programmes and put them through more-detailed analysis. Based on results of analysis, they also try to classify study programmes according to permeation as well as other common features.
Název v anglickém jazyce
The Choice's Preference of Mathematical Tasks of Secondary School's Students
Popis výsledku anglicky
Article extends partial outcomes received in year 2016, in which the author tries to answer the question, based on the monitoring of the admission procedure strategy, interest in studies and permeation in the first year of study in selected undergraduate Bachelor's degree programmes, whether the entrance examination is able to guarantee reduction in academic failure rates and increasing number of successful graduates. In this extending article authors process needed data of all Bachelor?s degree programmes and put them through more-detailed analysis. Based on results of analysis, they also try to classify study programmes according to permeation as well as other common features.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings of the 7th International Conference on Research in Didactics of the Sciences
ISBN
978-83-8084-037-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
72-74
Název nakladatele
Pedagogical University of Cracow, Institute of Biology, Department of Education of Natural Sciences
Místo vydání
Kraków
Místo konání akce
Kraków
Datum konání akce
29. 6. 2016
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—