Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Choice's Preference of Mathematical Tasks of Secondary School's Students

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17310%2F16%3AA1701L1V" target="_blank" >RIV/61988987:17310/16:A1701L1V - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Choice's Preference of Mathematical Tasks of Secondary School's Students

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Article extends partial outcomes received in year 2016, in which the author tries to answer the question, based on the monitoring of the admission procedure strategy, interest in studies and permeation in the first year of study in selected undergraduate Bachelor's degree programmes, whether the entrance examination is able to guarantee reduction in academic failure rates and increasing number of successful graduates. In this extending article authors process needed data of all Bachelor?s degree programmes and put them through more-detailed analysis. Based on results of analysis, they also try to classify study programmes according to permeation as well as other common features.

  • Název v anglickém jazyce

    The Choice's Preference of Mathematical Tasks of Secondary School's Students

  • Popis výsledku anglicky

    Article extends partial outcomes received in year 2016, in which the author tries to answer the question, based on the monitoring of the admission procedure strategy, interest in studies and permeation in the first year of study in selected undergraduate Bachelor's degree programmes, whether the entrance examination is able to guarantee reduction in academic failure rates and increasing number of successful graduates. In this extending article authors process needed data of all Bachelor?s degree programmes and put them through more-detailed analysis. Based on results of analysis, they also try to classify study programmes according to permeation as well as other common features.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the 7th International Conference on Research in Didactics of the Sciences

  • ISBN

    978-83-8084-037-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    72-74

  • Název nakladatele

    Pedagogical University of Cracow, Institute of Biology, Department of Education of Natural Sciences

  • Místo vydání

    Kraków

  • Místo konání akce

    Kraków

  • Datum konání akce

    29. 6. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku