Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Algorithmization with AI

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17310%2F24%3AA2503A62" target="_blank" >RIV/61988987:17310/24:A2503A62 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://eduo.osu.cz/handle/123456789/88" target="_blank" >https://eduo.osu.cz/handle/123456789/88</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.15452/didsci.2024" target="_blank" >10.15452/didsci.2024</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Algorithmization with AI

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper focuses on the possibilities of using artificial intelligence tools to support and develop algorithmic thinking within the educational process in primary and secondary schools, following the Framework Educational Program (FEP). Given the growing emphasis on algorithmization in computer science education, we present a study that investigates the effectiveness of specific AI tools aimed at developing computational thinking in students. The outcome is a practical validation of these tools for a school setting to optimize and innovate teaching strategies in computer science.

  • Název v anglickém jazyce

    Algorithmization with AI

  • Popis výsledku anglicky

    This paper focuses on the possibilities of using artificial intelligence tools to support and develop algorithmic thinking within the educational process in primary and secondary schools, following the Framework Educational Program (FEP). Given the growing emphasis on algorithmization in computer science education, we present a study that investigates the effectiveness of specific AI tools aimed at developing computational thinking in students. The outcome is a practical validation of these tools for a school setting to optimize and innovate teaching strategies in computer science.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    DIDSCI+ 2024: 12th International Conference on Research in Didactics of the Sciences: sborník příspěvků

  • ISBN

    978-80-7599-443-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    85-86

  • Název nakladatele

    Ostravská univerzita

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    25. 6. 2024

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku