Pluralita hodnot ve vysokoškolské přípravě učitelů.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F04%3A00000039" target="_blank" >RIV/61988987:17450/04:00000039 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Pluralita hodnot ve vysokoškolské přípravě učitelů.
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek je zaměřen na problematiku hodnot a rozvoje hodnotové kompetence učitelů v současném vzdělávání. Autorka se zaměřuje na axiologické aspekty ve vysokoškolské přípravě studentů učitelství.
Název v anglickém jazyce
Plurality of values in the pre-servise elementary school teacher education.
Popis výsledku anglicky
The question of values and developing student teacher s value competetencies is one of the essential in contemporary education. This article concerns the axiological aspects (plurality of values) of the today s education of future teachers, the a
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Příprava učitelů pro primární vzdělávání v ČR a budoucí plánování scénářů v Evropě.
ISBN
80-7042-376-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
115-126
Název nakladatele
Ostravská univerzita
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Neuvedeno
Datum konání akce
1. 1. 2004
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—