Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Learning styles and individualized e-learning

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F09%3AA1000VQX" target="_blank" >RIV/61988987:17450/09:A1000VQX - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Learning styles and individualized e-learning

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The individualized e-learning is an automatic method of education adapting various features of students, characterizing their learning styles. There exist many classifications of learning styles in literature based always on several typical characteristics of students. This article attempts to analyze already published classifications and to propose a set of such mutually independent characteristics of students which influence the process of their studies. It specifically selects only those characteristics which could be applied in e-learning.

  • Název v anglickém jazyce

    Learning styles and individualized e-learning

  • Popis výsledku anglicky

    The individualized e-learning is an automatic method of education adapting various features of students, characterizing their learning styles. There exist many classifications of learning styles in literature based always on several typical characteristics of students. This article attempts to analyze already published classifications and to propose a set of such mutually independent characteristics of students which influence the process of their studies. It specifically selects only those characteristics which could be applied in e-learning.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Information and Communication Technology in Education

  • ISBN

    978-80-7368-459-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Ostravská univerzita

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Rožnov pod Radhoštěm

  • Datum konání akce

    1. 1. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku