Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Designing of an eLearning Project

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F11%3AA12012G8" target="_blank" >RIV/61988987:17450/11:A12012G8 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Designing of an eLearning Project

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Upon designing eLearning projects, we opted to apply the procedure established during the designing of the life cycle of an information system. The life cycle is comprised of individual phases - life-cycle phases. In the paper different methods of eLearning projects designing are described, e.g. work breakdown structure (WBS), conceptual maps, network analysis, Petri nets, and project scheduling. Some available software tools are presented. The methods were used to design eLearning project in business education named Electronic Forms. Some graphs, diagrams and tables illustrate the case study.

  • Název v anglickém jazyce

    Designing of an eLearning Project

  • Popis výsledku anglicky

    Upon designing eLearning projects, we opted to apply the procedure established during the designing of the life cycle of an information system. The life cycle is comprised of individual phases - life-cycle phases. In the paper different methods of eLearning projects designing are described, e.g. work breakdown structure (WBS), conceptual maps, network analysis, Petri nets, and project scheduling. Some available software tools are presented. The methods were used to design eLearning project in business education named Electronic Forms. Some graphs, diagrams and tables illustrate the case study.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F09%2F0242" target="_blank" >GA406/09/0242: Evaluace eLearningu - systémový přístup</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    ICTE 2011

  • ISBN

    978-80-7368-979-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    153-161

  • Název nakladatele

    Ostravská univerzita v Ostravě

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Rožnova pod Radhoštěm

  • Datum konání akce

    13. 9. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku