Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Od programového učení k elearningu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F11%3AA12013X1" target="_blank" >RIV/61988987:17450/11:A12013X1 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Od programového učení k elearningu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek pojednává o jedné z etap integrace počítačů do vzdělávání, o programovém učení.Stručně se zmiňuje o principeh, ale i o osobnostech, které přispěly k teoretickému, ale i praktickému rozvoji v této oblasti. Vedle světových jmen nemalou měrou přispěli i českoslovenští badatelé. jedním z nih je i Antotnín Malach, který se věnoval jak teorii, ale zejména si výsledky svých bádání ověřoval v praxi. Teoretické poznatky, výukové aplikace, publikované zkušenosti z programového učení představují kvalitnídidaktické materiály. Zabývat se těmito zdroji a způsoby jejich modernizace může být přínosem i pro eLearning

  • Název v anglickém jazyce

    From the Programmed Learning to eLearning

  • Popis výsledku anglicky

    The paper discussed one of the phases of integration of computers in education, the programmed learning.The principles, but also the personalities that contributed both to the theoretical and practical development in this area are briefly mentioned. Besides the world-renowned names Czechoslovak researchers contributed in no small part. One of them is Antotnín Malach , which is devoted to the theory , but in particular he verified the results of his theoretical research in practice. Theoretical knowledge, educational applications , published experience of programmed learning - they are good teaching materials. To deal with these sources and ways of their upgrading can be beneficial for eLearning

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F09%2F0242" target="_blank" >GA406/09/0242: Evaluace eLearningu - systémový přístup</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Vzdělávání jako významný faktor konkurenceschopnosti

  • ISBN

    978-80-7368-986-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    128-137

  • Název nakladatele

    Ostravská univerzita v Ostravě

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    BRNO

  • Datum konání akce

    4. 11. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku