Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Instructional Objects Evaluation in E-learning

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F11%3AA130171B" target="_blank" >RIV/61988987:17450/11:A130171B - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Instructional Objects Evaluation in E-learning

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Evaluation of an e-learning course is more than a phase of an e-learning project. It is a process parallel to such a project implementation. There are numerous points of view from which an e-learning course can be evaluated. This paper concentrates on the evaluation of instructional objects within an e-learning course. When dealing with evaluation of such objects we first had to consider specifics of an e-learning course in the matter of instructional objects and most importantly types of such objects used in e-learning. In order to evaluate them we must realize their exact purposes and aims in the process of instruction, their targeting (e.g. what types of student learning styles they are suitable for), and determine methodologies of their compositionaccording to best practices and recommendations of experts in pedagogy and didactics.

  • Název v anglickém jazyce

    Instructional Objects Evaluation in E-learning

  • Popis výsledku anglicky

    Evaluation of an e-learning course is more than a phase of an e-learning project. It is a process parallel to such a project implementation. There are numerous points of view from which an e-learning course can be evaluated. This paper concentrates on the evaluation of instructional objects within an e-learning course. When dealing with evaluation of such objects we first had to consider specifics of an e-learning course in the matter of instructional objects and most importantly types of such objects used in e-learning. In order to evaluate them we must realize their exact purposes and aims in the process of instruction, their targeting (e.g. what types of student learning styles they are suitable for), and determine methodologies of their compositionaccording to best practices and recommendations of experts in pedagogy and didactics.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    E-learning innovative models for the integration of education, technology and research

  • ISBN

    978-88-97772-00-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    20-29

  • Název nakladatele

    Universita degli Studi Guglielmo Marconi

  • Místo vydání

    Roma, Italy

  • Místo konání akce

    Roma, Italy

  • Datum konání akce

    18. 11. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku