E-learning a možnosti jeho individualizace
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F12%3A50001297" target="_blank" >RIV/62690094:18450/12:50001297 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
E-learning a možnosti jeho individualizace
Popis výsledku v původním jazyce
Článek je věnován tématu proces učení se s podporou ICT na základě detekovaného stylu učení. Popisuje průběh výzkumu, jehož cílem je prokázat, že individualizace studia prováděná na uvedeném principu vede k lepším výsledkům učení. Na základě pojetí stylůučení dle C. A. Johnstonové byl proveden pedagogický experiment založený na výuce ve třech modifikacích online kurzu v LMS Blackboard. Výzkumnou skupinu tvořili studenti čtyř fakult Univerzity Hradec Králové. Výstupem projektu bude flexibilní model výuky reflektující individuální charakteristiky studentů v oblasti preferovaného stylu učení.
Název v anglickém jazyce
E-learnig and approaches to its individualization
Popis výsledku anglicky
The paper focuses on the process of ICT-supported process of instruction reflecting the induvidual learning styles. It describes the course of research the objective of which is to verify/falsify the hypothesis the above defined individualization resultsin better learning results. Applying the Johnston´s concept the pedagogical experiment was held in three versions of an online course in LMS. The research sample covered four faculties of UHK. The project provided the flexible model of The ICT-supportedprocess of instruction which reflectedindividual learning preferences.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GAP407%2F10%2F0632" target="_blank" >GAP407/10/0632: Formování flexibilního modelu vzdělávacího procesu realizovaného s podporou ICT na základě detekovaného individuálního stylu učení</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
eLearning 2012 : sborník příspěvků z konference a soutěže
ISBN
978-80-7435-228-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
132-137
Název nakladatele
Gaudeamus
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
Hradec Králové
Datum konání akce
6. 11. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—