Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

E-learning a možnosti jeho individualizace

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F12%3A50001297" target="_blank" >RIV/62690094:18450/12:50001297 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    E-learning a možnosti jeho individualizace

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek je věnován tématu proces učení se s podporou ICT na základě detekovaného stylu učení. Popisuje průběh výzkumu, jehož cílem je prokázat, že individualizace studia prováděná na uvedeném principu vede k lepším výsledkům učení. Na základě pojetí stylůučení dle C. A. Johnstonové byl proveden pedagogický experiment založený na výuce ve třech modifikacích online kurzu v LMS Blackboard. Výzkumnou skupinu tvořili studenti čtyř fakult Univerzity Hradec Králové. Výstupem projektu bude flexibilní model výuky reflektující individuální charakteristiky studentů v oblasti preferovaného stylu učení.

  • Název v anglickém jazyce

    E-learnig and approaches to its individualization

  • Popis výsledku anglicky

    The paper focuses on the process of ICT-supported process of instruction reflecting the induvidual learning styles. It describes the course of research the objective of which is to verify/falsify the hypothesis the above defined individualization resultsin better learning results. Applying the Johnston´s concept the pedagogical experiment was held in three versions of an online course in LMS. The research sample covered four faculties of UHK. The project provided the flexible model of The ICT-supportedprocess of instruction which reflectedindividual learning preferences.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP407%2F10%2F0632" target="_blank" >GAP407/10/0632: Formování flexibilního modelu vzdělávacího procesu realizovaného s podporou ICT na základě detekovaného individuálního stylu učení</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    eLearning 2012 : sborník příspěvků z konference a soutěže

  • ISBN

    978-80-7435-228-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    132-137

  • Název nakladatele

    Gaudeamus

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    6. 11. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku