Individualized online learning: tracking students' performance in online course
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F15%3A50003692" target="_blank" >RIV/62690094:18450/15:50003692 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Individualized online learning: tracking students' performance in online course
Popis výsledku v původním jazyce
The paper deals with the problem of learning styles in the ICT-supported process of instruction. Reflecting the results of the project focusing on the process of online instruction reflecting individual learning styles, learners' performance in the course was tracked and collected data analysed.
Název v anglickém jazyce
Individualized online learning: tracking students' performance in online course
Popis výsledku anglicky
The paper deals with the problem of learning styles in the ICT-supported process of instruction. Reflecting the results of the project focusing on the process of online instruction reflecting individual learning styles, learners' performance in the course was tracked and collected data analysed.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
IN - Informatika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Computer science and information engineering (CSIE 2015)
ISBN
978-1-60595-255-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
413-418
Název nakladatele
DEStech
Místo vydání
Lancaster
Místo konání akce
Bangkok
Datum konání akce
28. 6. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
000363781300073