Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Acquisition of communication and language competences in oral and written communication of intellectually disabled learners in the Czech system of education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F12%3AA14017QP" target="_blank" >RIV/61988987:17450/12:A14017QP - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    polština

  • Název v původním jazyce

    Nabywanie kompetencji komunikacyjnych i jezykowych w przekazach ustnym i pisanym uczniów niepelnosprawnych intelektualnie w czeskim systemie edukacyjnym

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Se zahájením povinné školní docházky se mění celý způsob života dítěte a základním druhem činností se stává systematické učení. Od této chvíle dítě vstupuje do intenzívní sociální interakce s širším společenským prostředím, přičemž efektivita interakce je závislá na úrovni jeho komunikativní kompetence. Výchova řeči musí být proto systematicky a plánovitě realizována ve všech předmětech rámcového učebního plánu a prolínat celým výchovně vzdělávacím procesem.

  • Název v anglickém jazyce

    Acquisition of communication and language competences in oral and written communication of intellectually disabled learners in the Czech system of education

  • Popis výsledku anglicky

    The changes in a child's life come with the start of compulsory schooling and systematic learning becomes the basic kind of activity at school. From this moment a child enters the intensive social interaction with the wider social environment, the efficiency of interaction depends on the level of communicative competence. Speech education must therefore be systematically planned and implemented in all subjects of the curriculum framework and blend all the educational process.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Problemy edukacji, rehabilitacji i socjalizacji osób niepelnosprawnych: Czlowiek ze specjalnymi potrzebami w przestrzeni edukacijnej i spolecznej polski oraz Republiki Czecskiej

  • ISBN

    978-83-7850-115-2

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    73-87

  • Počet stran knihy

    198

  • Název nakladatele

    Oficyna Wydawnicza Impuls

  • Místo vydání

    Kraków - Katowice

  • Kód UT WoS kapitoly