Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Personalizované učení - učení budoucnosti

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F13%3AA140196Y" target="_blank" >RIV/61988987:17450/13:A140196Y - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Personalizované učení - učení budoucnosti

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V dnešní rychle se vyvíjející společnosti plné změn nabývá učení se stále většího významu. Jak můžeme tento proces zefektivnit? Jeden z přístupů spočívá v aplikaci elektronické výuky, kde oproti klasické výuce máme možnost přizpůsobit proces výuky individuálním potřebám studentů. Výuka pomocí počítačů se provozuje již dlouho. Výuka vedená e-learningovou formou také není žádnou novinkou. Na popularitě pomalu získává personalizovaná výuka - výuka šitá na míru studentovi, adaptovatelná dle jeho vlastností.Abychom mohli tuto individuální výuku realizovat, musíme znát vlastnosti studenta, které nejvíce ovlivňují jeho způsob učení, mít vhodně připraven studijní materiál a výukové prostředí, ve kterém personalizovanou výuku budeme provozovat. Tato problematika zasahuje do oblasti informačních technologií a e-learningu, ale nemalým dílem pochopitelně také do oblasti pedagogiky.

  • Název v anglickém jazyce

    INDIVIDUALISED INSTRUCTION - FUTURE WAY OF LEARNING

  • Popis výsledku anglicky

    There has been a great importance of learning identified in today´s fast developing society. How the process of learning can become more effective? One of the approaches can be based on electronic learning where we can adapt the learning process to individual needs of a student. Computer based learning has been existing for a long time and e-learning approach hasn´t been anything new. However, individualised learning - adapted learning is becoming more popular in the field of acquiring knowledge. To putthe individualised learning into practice we have to know the student´s characteristics which are the most significant in the learning process for the student. Next, to have suitable study materials and learning environment ready is also vitally important. The area of ICT, e-learning and pedagogy become involved significantly in this issue.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků mezinárodní vědecké konference Evropské pedagogické fórum 2013. Aktuální požadavky pedagogiky a psychologie

  • ISBN

    978-80-905243-9-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    29-38

  • Název nakladatele

    MAGNANIMITAS

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    1. 1. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku