Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kríza pedagogiky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F13%3AA15018PE" target="_blank" >RIV/61988987:17450/13:A15018PE - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kríza pedagogiky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Současná edukační praxe nabízí v oblasti přímé výuky stále častěji možnosti alternativních přístupů k exponovanému učivu a tato skutečnost se projevuje i v trendovém používání inovativních výukových strategií. Příspěvek si klade za cíl popsat a analyzovat některé aktivizující výukové metody, které rozvíjejí kreativitu a tvořivé myšlení žáků. V komparaci s informačně-receptivními metodami bychom pak rádi diskutovali jejich pozitiva a limity při použití ve výuce. Klíčová slova: výuka, vyučování, vyučovacímetoda

  • Název v anglickém jazyce

    The problems of problematic educational methods

  • Popis výsledku anglicky

    The contemporary educational practice offers more frequently the possibilities of alternative approaches to prominent curriculum in the sphere of immediate education and this fact is showed also in the trendy using of innovative educational strategies. The aim of the contribution is to describe and analyse some stimulating educational methods that develop creativity and creative thinking of the students. In comparison with informative-receptive methods we would like to have a discussion on their positives and limits in the process of their using during education.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Kríza pedagogiky

  • ISBN

    978-80-223-3331-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    185-191

  • Název nakladatele

    UK Bratislava

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Bratislava

  • Datum konání akce

    5. 12. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku