Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Hodnocení klíčových kompetencí v dramatické výchově při práci s textem

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F14%3AA1501D9Y" target="_blank" >RIV/61988987:17450/14:A1501D9Y - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Hodnocení klíčových kompetencí v dramatické výchově při práci s textem

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek popisuje možnosti dramatické výchovy při naplňování požadavků na rozvoj klíčových kompetencí v základním vzdělávání a předkládá také návrhy pro jejich hodnocení. Vychází přitom ze závěrů předchozího výzkumu, v němž se tým pedagogů a studentů danéproblematice věnoval v rámci Studentské grantové soutěže. Příspěvek obsahuje kromě teoretických východisek také příklad návrhu pro hodnocení plánovaného rozvoje klíčové kompetence personální a sociální. Hodnocení klíčových kompetencí a práce s textem jsou zde východiskem pro plánování podrobnějšího zkoumání během realizace projektu.

  • Název v anglickém jazyce

    Assessment of key competencies in drama education when working with text

  • Popis výsledku anglicky

    The article describes the possibilities of drama education in meeting the requirements for the development of key competencies in basic education and also submit proposals for their evaluation. It is based on the conclusions of previous research in whicha team of teachers and students of the issue devoted in the framework Student Grant Competition. Contribution contains in addition to theoretical bases also an example of an assessment for planned development of key competencies personal and social. Assessment of key competencies and working with text are the basis for planning detailed investigation during the implementation of the project.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Hodnocení klíčových kompetencí ve školní edukaci

  • ISBN

    978-80-7464-655-3

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    25-39

  • Počet stran knihy

    170

  • Název nakladatele

    Ostravská univerzita v Ostravě

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Kód UT WoS kapitoly