Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Electronic module MatLearn as a component of the learning system Matematyka z Moodle for an individual mathematics teaching

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F14%3AA1501DAL" target="_blank" >RIV/61988987:17450/14:A1501DAL - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    ruština

  • Název v původním jazyce

    Elektronickij modul MatLearn kak element učebnoj sistemi Matematika s Moodle realizacii individualizacii obučenija matematiki

  • Popis výsledku v původním jazyce

    ??????????? ? Moodle?) ? ???????????? ? ???????? ?????????????? ??????????????? ???????? ??????? ???????. ??????????? ???????????? ???????, ? ?????????, ? ???????? ???????? ???????????? ????? ????? ?? 118 ??????? ??????????? - ???????? ????????? ????????? ?????????????????, ? ??? ????? ??????????????? ????????????????, ? ?? ???????? ????????? ???????. ? ?????? ???????????? ????????? ?????????????? ???????????? ???????? - ???????????? ?????????? ????? ?????????? ???????? ??????? ??????? ???????????????????? ????? ? ?????????? ???????? ?? ??????????, ??????? ???????? ????????? ?????? MatLearn, ???????? ??? ???????????? ?????????????? ??????????????? ????????? ? ????????? ?? ??????. ??? ?????????????? ????????? ????????? ??????? ???????????? ??????? Moodle ? ?????? ????????? ???????????????? ????????, ????????????? ? ?????? ???????????????.

  • Název v anglickém jazyce

    Electronic module MatLearn as a component of the learning system Matematyka z Moodle for an individual mathematics teaching

  • Popis výsledku anglicky

    This article is devoted to research relating to the use of electronic teaching (?Mathematics with Moodle? system) that facilitates individualized learning aimed at forming and developing the competences of high-school students preparing to take school-leaving examinations. The relevance of the research is related to an existing contradiction between the importance of acquiring key competencies by students, including mathematical competence, and the actual, relatively low level of these competencies. A didactic tool is proposed - an eLearning course preparing students for the graduation exam in mathematics which includes a proprietary MatLearn module intended to develop students? mathematical competences. Programmed learning principles as well as constructivism principles were used to develop study activities in the course.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Elektronickij modul MatLearn kak element učebnoj sistemi Matematika s Moodle realizacii individualizacii obučenija matematiki

  • ISBN

    9785829502621

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    117-121

  • Název nakladatele

    Čerkackij děržavij technologičnij universitet

  • Místo vydání

    Jekatěrinburg

  • Místo konání akce

    Jekatěrinburg

  • Datum konání akce

    11. 3. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku