Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Mathematics and eLearning or how to work with students before exam

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F14%3AA1501DYH" target="_blank" >RIV/61988987:17450/14:A1501DYH - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Mathematics and eLearning or how to work with students before exam

  • Popis výsledku v původním jazyce

    As we analyse the results of the school leaving exam and competence tests in mathematics, we can say that students have insufficient level of certain mathematical competencies A didactic tool was proposed - an eLearning course ?Matematyka z Moodle? preparing students for the school leaving exam in mathematics. In order to construct study activities in the course, the programmed learning principles and Niemierko?s taxonomy were used. Pedagogical experiment compares the effects of conventional and individualized teaching according to the methodology proposed by the author.

  • Název v anglickém jazyce

    Mathematics and eLearning or how to work with students before exam

  • Popis výsledku anglicky

    As we analyse the results of the school leaving exam and competence tests in mathematics, we can say that students have insufficient level of certain mathematical competencies A didactic tool was proposed - an eLearning course ?Matematyka z Moodle? preparing students for the school leaving exam in mathematics. In order to construct study activities in the course, the programmed learning principles and Niemierko?s taxonomy were used. Pedagogical experiment compares the effects of conventional and individualized teaching according to the methodology proposed by the author.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Information and Communication Technologies in Education Overview in Visegrad countries

  • ISBN

    978-80-7464-701-7

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    93-103

  • Počet stran knihy

    132

  • Název nakladatele

    Ostravská univerzita

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Kód UT WoS kapitoly