Mathematics and eLearning or how to work with students before exam
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F14%3AA1501DYH" target="_blank" >RIV/61988987:17450/14:A1501DYH - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Mathematics and eLearning or how to work with students before exam
Popis výsledku v původním jazyce
As we analyse the results of the school leaving exam and competence tests in mathematics, we can say that students have insufficient level of certain mathematical competencies A didactic tool was proposed - an eLearning course ?Matematyka z Moodle? preparing students for the school leaving exam in mathematics. In order to construct study activities in the course, the programmed learning principles and Niemierko?s taxonomy were used. Pedagogical experiment compares the effects of conventional and individualized teaching according to the methodology proposed by the author.
Název v anglickém jazyce
Mathematics and eLearning or how to work with students before exam
Popis výsledku anglicky
As we analyse the results of the school leaving exam and competence tests in mathematics, we can say that students have insufficient level of certain mathematical competencies A didactic tool was proposed - an eLearning course ?Matematyka z Moodle? preparing students for the school leaving exam in mathematics. In order to construct study activities in the course, the programmed learning principles and Niemierko?s taxonomy were used. Pedagogical experiment compares the effects of conventional and individualized teaching according to the methodology proposed by the author.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Information and Communication Technologies in Education Overview in Visegrad countries
ISBN
978-80-7464-701-7
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
93-103
Počet stran knihy
132
Název nakladatele
Ostravská univerzita
Místo vydání
Ostrava
Kód UT WoS kapitoly
—