Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Osobní pohled na monografii Komparativní analýza primárního matematického vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F15%3AA1601GJJ" target="_blank" >RIV/61988987:17450/15:A1601GJJ - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Osobní pohled na monografii Komparativní analýza primárního matematického vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je recenzí monografie "Komparatívna analýza primárneho matematického vzdelávania na Slovensku a v zahraničí". Monografie je jedním z výstupů několikaletého výzkumu členů Katedry matematickej edukácie Pedagogické fakulty Prešovské univerzity. Přináší zajímavé a podnětné závěry z mnoha složek vzdělávacího kurikula vybraných zemí ve vazbě na šetření TIMSS ve skupině desetiletých žáků.

  • Název v anglickém jazyce

    A personal view on the monograph Comparative Analysis of Primary Mathematics Education in Slovakia and Abroad

  • Popis výsledku anglicky

    Text presents review of the publication Comparative Analysis of Primary Mathematics Education in Slovakia and Abroad. The publication is one of the outputs of several years of research done by the members of the Department of Mathematic Education at theFaculty of Education, University of Presov. It introduces valuable summary of many elements of the curriculum of selected countries prepared for TIMSS research in a group of 10-year-old pupils.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Obzory matematiky, fyziky a informatiky

  • ISSN

    1335-4981

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    44

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    15-19

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus