Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Conceptual Bases for Designing Module "Tools for Adaptive Learning and Learning Styles " Within MOOC Course "ICT Tools for E-learning"

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F16%3AA1801MQE" target="_blank" >RIV/61988987:17450/16:A1801MQE - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Conceptual Bases for Designing Module "Tools for Adaptive Learning and Learning Styles " Within MOOC Course "ICT Tools for E-learning"

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The study presents a short overview of the development of the adaptive learning concept, shows its contribution to effective learning and teaching and introduces trends of its further development which - in the form of adaptive e-learning - are related to the use of the ever-developing ICT. It also presents the current ICT system tools. Furthermore, it provides information about the research and design results of the 'Ostrava School' of adaptive e-learning. The results, together with a number of other inputs, will provide the content framework for the specialized educational module 'Tools for Adaptive Learning and Learning Styles' within the MOOC course 'OCI Tools for E-leaning', which is being developed as an output of the IRNET international project.

  • Název v anglickém jazyce

    The Conceptual Bases for Designing Module "Tools for Adaptive Learning and Learning Styles " Within MOOC Course "ICT Tools for E-learning"

  • Popis výsledku anglicky

    The study presents a short overview of the development of the adaptive learning concept, shows its contribution to effective learning and teaching and introduces trends of its further development which - in the form of adaptive e-learning - are related to the use of the ever-developing ICT. It also presents the current ICT system tools. Furthermore, it provides information about the research and design results of the 'Ostrava School' of adaptive e-learning. The results, together with a number of other inputs, will provide the content framework for the specialized educational module 'Tools for Adaptive Learning and Learning Styles' within the MOOC course 'OCI Tools for E-leaning', which is being developed as an output of the IRNET international project.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50300 - Education

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Open educational e-environment of modern University

  • ISSN

    2414-0325

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    UA - Ukrajina

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    34-40

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus