Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

E-Learning Environment as Intelligent Tutoring System

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F17%3AA1801O2L" target="_blank" >RIV/61988987:17450/17:A1801O2L - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://aip.scitation.org/doi/abs/10.1063/1.4992244" target="_blank" >http://aip.scitation.org/doi/abs/10.1063/1.4992244</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1063/1.4992244" target="_blank" >10.1063/1.4992244</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    E-Learning Environment as Intelligent Tutoring System

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The development of computers and artificial intelligence theory allow their application in the field of education. Intelligent tutoring systems reflect student learning styles and adapt the curriculum according to their individual needs. The building of intelligent tutoring systems requires not only the creation of suitable software, but especially the search and application of the rules enabling ICT to individually adapt the curriculum. The main idea of this paper is to attempt to specify the rules for dividing the students to systematically working students and more practically or pragmatically inclined students. The paper shows that monitoring the work of students in e-learning environment, analysis of various approaches to educational materials and correspondence assignments show different results for the defined groups of students.

  • Název v anglickém jazyce

    E-Learning Environment as Intelligent Tutoring System

  • Popis výsledku anglicky

    The development of computers and artificial intelligence theory allow their application in the field of education. Intelligent tutoring systems reflect student learning styles and adapt the curriculum according to their individual needs. The building of intelligent tutoring systems requires not only the creation of suitable software, but especially the search and application of the rules enabling ICT to individually adapt the curriculum. The main idea of this paper is to attempt to specify the rules for dividing the students to systematically working students and more practically or pragmatically inclined students. The paper shows that monitoring the work of students in e-learning environment, analysis of various approaches to educational materials and correspondence assignments show different results for the defined groups of students.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    INTERNATIONAL CONFERENCE OF NUMERICAL ANALYSIS AND APPLIED MATHEMATICS (ICNAAM 2016)

  • ISBN

    978-0-7354-1538-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    AIP Conference Proceedings

  • Místo vydání

    NY

  • Místo konání akce

    Rhodes, Greece

  • Datum konání akce

    19. 9. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000410159800094