Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Enhancing an Adaptive E-learning System with Didactic Test Assessment Using an Expert System

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F17%3AA1801SM6" target="_blank" >RIV/61988987:17450/17:A1801SM6 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://aip.scitation.org/doi/abs/10.1063/1.4992238" target="_blank" >http://aip.scitation.org/doi/abs/10.1063/1.4992238</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1063/1.4992238" target="_blank" >10.1063/1.4992238</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Enhancing an Adaptive E-learning System with Didactic Test Assessment Using an Expert System

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with a follow-up research on intelligent tutoring systems that were studied in authors 'previous papers from the point of view of describing their advantages. In this paper, the authors make use of the fuzzy logic expert system, which assesses student's knowledge, and integrate it into the intelligent tutoring system called Barborka. The goal is to create an even more personal student's study plan, which is tailored both to student's sensory/learning preferences and the level of knowledge of the given subject.

  • Název v anglickém jazyce

    Enhancing an Adaptive E-learning System with Didactic Test Assessment Using an Expert System

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with a follow-up research on intelligent tutoring systems that were studied in authors 'previous papers from the point of view of describing their advantages. In this paper, the authors make use of the fuzzy logic expert system, which assesses student's knowledge, and integrate it into the intelligent tutoring system called Barborka. The goal is to create an even more personal student's study plan, which is tailored both to student's sensory/learning preferences and the level of knowledge of the given subject.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    AIP Conference Proceedings

  • ISBN

    978-0-7354-1538-6

  • ISSN

    0094-243X

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    American Institute of Physics

  • Místo vydání

  • Místo konání akce

    Rhodos, Greece

  • Datum konání akce

    1. 1. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000410159800088