Enhancing an Adaptive E-learning System with Didactic Test Assessment Using an Expert System
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F17%3AA1801SM6" target="_blank" >RIV/61988987:17450/17:A1801SM6 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://aip.scitation.org/doi/abs/10.1063/1.4992238" target="_blank" >http://aip.scitation.org/doi/abs/10.1063/1.4992238</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1063/1.4992238" target="_blank" >10.1063/1.4992238</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Enhancing an Adaptive E-learning System with Didactic Test Assessment Using an Expert System
Popis výsledku v původním jazyce
The paper deals with a follow-up research on intelligent tutoring systems that were studied in authors 'previous papers from the point of view of describing their advantages. In this paper, the authors make use of the fuzzy logic expert system, which assesses student's knowledge, and integrate it into the intelligent tutoring system called Barborka. The goal is to create an even more personal student's study plan, which is tailored both to student's sensory/learning preferences and the level of knowledge of the given subject.
Název v anglickém jazyce
Enhancing an Adaptive E-learning System with Didactic Test Assessment Using an Expert System
Popis výsledku anglicky
The paper deals with a follow-up research on intelligent tutoring systems that were studied in authors 'previous papers from the point of view of describing their advantages. In this paper, the authors make use of the fuzzy logic expert system, which assesses student's knowledge, and integrate it into the intelligent tutoring system called Barborka. The goal is to create an even more personal student's study plan, which is tailored both to student's sensory/learning preferences and the level of knowledge of the given subject.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
AIP Conference Proceedings
ISBN
978-0-7354-1538-6
ISSN
0094-243X
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
—
Název nakladatele
American Institute of Physics
Místo vydání
—
Místo konání akce
Rhodos, Greece
Datum konání akce
1. 1. 2016
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
000410159800088