Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Specifika poslechu hudby u žáků s poruchou autistického spektra

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F17%3AA2401LNV" target="_blank" >RIV/61988987:17450/17:A2401LNV - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Specifika poslechu hudby u žáků s poruchou autistického spektra

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Poslech hudby představuje podstatnou složku výuky předmětu hudební výchova na současné základní škole. Změny přístupu k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami, stejně jako celkové změny náhledu na směřování a pojetí českého školství, jeho cesta od segregace, přes integraci k inkluzi, představují zcela nové nároky na realizaci vyučování. Předložený text představuje stručný vhled do problematiky percepce hudby v případě žáků s poruchou autistického spektra, kteří tvoří nemalou část integrovaných žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.

  • Název v anglickém jazyce

    Specific Aspects of Music Perception of Pupils with Autistic Spectrum Disorder

  • Popis výsledku anglicky

    Listening to music is an essential component of teaching the subject of music education in today's primary school. Changes in the approach to pupils with special educational needs, as well as the overall changes in the direction and concept of Czech education, its journey from segregation, through integration to inclusion, represent completely new demands on the implementation of teaching. The presented text presents a brief insight into the perception of music in the case of pupils with autism spectrum disorder, who form a significant part of integrated pupils with special educational needs.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Janáčkiana 2016: sborník z 33. ročníku mezinárodní muzikologické konference Janáčkiana 2016

  • ISBN

    978-80-7464-920-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    159-163

  • Název nakladatele

    Ostravská univerzita

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    2. 6. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku