Identifikace vzdělávacích potřeb akademických pracovníků na základě výzkumu relevance jejich profesních kompetencí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F19%3AA2001Y9U" target="_blank" >RIV/61988987:17450/19:A2001Y9U - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://studiascientifica.ku.sk/wp-content/uploads/2019/11/ssf_1_19-www.pdf" target="_blank" >http://studiascientifica.ku.sk/wp-content/uploads/2019/11/ssf_1_19-www.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Identifikace vzdělávacích potřeb akademických pracovníků na základě výzkumu relevance jejich profesních kompetencí
Popis výsledku v původním jazyce
Článek představuje několik kompetenčních modelů akademického pracovníka, v nichž jsou obvykle jednotlivé kompetence seskupovány do obecnějších oblastí nebo profilů – pedagogického, vědecko-výzkumného a manažersko-organizačního. Prezentuje vybrané výsledky mezinárodního komparativního výzkumu vnímání významu výzkumným týmem definovaných kompetencí a profesních profilů studenty a akademickými pracovníky z Ukrajiny, Polska, Slovenska a Česka. Na základě empirických výzkumných dat jsou následně stanoveny vzdělávací potřeby akademických pracovníků, které lze uspokojovat specifickým (sebe)vzděláváním akademických pracovníků na počátku nebo v průběhu jejich akademické kariéry.
Název v anglickém jazyce
Identifying the educational needs of academic staff based on the research of the relevance of its professional competencies
Popis výsledku anglicky
The article presents several competency models of the academic staff, in which the individual competencies are usually grouped into more general areas or profiles - pedagogical, research and managerial-organizational. Presents also the selected results of international comparative research of the perception of importance by the research team defined competencies and professional profiles by students and academic staff from Ukraine, Poland, Slovakia and the Czech Republic. On the basis of empirical research data, the educational needs of academic staff are then determined, which can be met by specific (self) education of academic staff at the beginning or during their academic career.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50300 - Education
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae
ISSN
1336-2232
e-ISSN
—
Svazek periodika
18
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
142-150
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—