Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Identifikace vzdělávacích potřeb akademických pracovníků na základě výzkumu relevance jejich profesních kompetencí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F19%3AA2001Y9U" target="_blank" >RIV/61988987:17450/19:A2001Y9U - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://studiascientifica.ku.sk/wp-content/uploads/2019/11/ssf_1_19-www.pdf" target="_blank" >http://studiascientifica.ku.sk/wp-content/uploads/2019/11/ssf_1_19-www.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Identifikace vzdělávacích potřeb akademických pracovníků na základě výzkumu relevance jejich profesních kompetencí

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek představuje několik kompetenčních modelů akademického pracovníka, v nichž jsou obvykle jednotlivé kompetence seskupovány do obecnějších oblastí nebo profilů – pedagogického, vědecko-výzkumného a manažersko-organizačního. Prezentuje vybrané výsledky mezinárodního komparativního výzkumu vnímání významu výzkumným týmem definovaných kompetencí a profesních profilů studenty a akademickými pracovníky z Ukrajiny, Polska, Slovenska a Česka. Na základě empirických výzkumných dat jsou následně stanoveny vzdělávací potřeby akademických pracovníků, které lze uspokojovat specifickým (sebe)vzděláváním akademických pracovníků na počátku nebo v průběhu jejich akademické kariéry.

  • Název v anglickém jazyce

    Identifying the educational needs of academic staff based on the research of the relevance of its professional competencies

  • Popis výsledku anglicky

    The article presents several competency models of the academic staff, in which the individual competencies are usually grouped into more general areas or profiles - pedagogical, research and managerial-organizational. Presents also the selected results of international comparative research of the perception of importance by the research team defined competencies and professional profiles by students and academic staff from Ukraine, Poland, Slovakia and the Czech Republic. On the basis of empirical research data, the educational needs of academic staff are then determined, which can be met by specific (self) education of academic staff at the beginning or during their academic career.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50300 - Education

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae

  • ISSN

    1336-2232

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    18

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    142-150

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus