Professional-Pedagogical Competence of University Teachers as Viewed by Students and Academic Staff
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F19%3AA2001ZKA" target="_blank" >RIV/61988987:17450/19:A2001ZKA - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.candrs.cz/edu-course/vzdelavani-dospelych-2018-transformace-v-ere-digitalizace-a-umele-inteligence/" target="_blank" >https://www.candrs.cz/edu-course/vzdelavani-dospelych-2018-transformace-v-ere-digitalizace-a-umele-inteligence/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Professional-Pedagogical Competence of University Teachers as Viewed by Students and Academic Staff
Popis výsledku v původním jazyce
This scientific study deals with current competence models of university teachers as viewed by Czech and foreign professional public. The research conducted within the three countries of the Visegrad group (the Czech Republic, Poland and Slovakia) and Ukraine focuses on academics’ and students’ views of university teachers’ professional and pedagogical competences.
Název v anglickém jazyce
Professional-Pedagogical Competence of University Teachers as Viewed by Students and Academic Staff
Popis výsledku anglicky
This scientific study deals with current competence models of university teachers as viewed by Czech and foreign professional public. The research conducted within the three countries of the Visegrad group (the Czech Republic, Poland and Slovakia) and Ukraine focuses on academics’ and students’ views of university teachers’ professional and pedagogical competences.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50300 - Education
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Vzdělávání dospělých 2018 - transformace v éře digitalizace a umělé inteligence
ISBN
978-80-906894-4-2
ISSN
2571-3841
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
139-150
Název nakladatele
Česká andragogická společnost
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
11. 12. 2018
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—