Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Professional-Pedagogical Competence of University Teachers as Viewed by Students and Academic Staff

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F19%3AA2001ZKA" target="_blank" >RIV/61988987:17450/19:A2001ZKA - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.candrs.cz/edu-course/vzdelavani-dospelych-2018-transformace-v-ere-digitalizace-a-umele-inteligence/" target="_blank" >https://www.candrs.cz/edu-course/vzdelavani-dospelych-2018-transformace-v-ere-digitalizace-a-umele-inteligence/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Professional-Pedagogical Competence of University Teachers as Viewed by Students and Academic Staff

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This scientific study deals with current competence models of university teachers as viewed by Czech and foreign professional public. The research conducted within the three countries of the Visegrad group (the Czech Republic, Poland and Slovakia) and Ukraine focuses on academics’ and students’ views of university teachers’ professional and pedagogical competences.

  • Název v anglickém jazyce

    Professional-Pedagogical Competence of University Teachers as Viewed by Students and Academic Staff

  • Popis výsledku anglicky

    This scientific study deals with current competence models of university teachers as viewed by Czech and foreign professional public. The research conducted within the three countries of the Visegrad group (the Czech Republic, Poland and Slovakia) and Ukraine focuses on academics’ and students’ views of university teachers’ professional and pedagogical competences.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50300 - Education

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Vzdělávání dospělých 2018 - transformace v éře digitalizace a umělé inteligence

  • ISBN

    978-80-906894-4-2

  • ISSN

    2571-3841

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    139-150

  • Název nakladatele

    Česká andragogická společnost

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    11. 12. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku