PROFESNÍ IDENTIFIKACE A ETIKA VYSOKOŠKOLSKÉHO UČITELE
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F19%3AA20021ID" target="_blank" >RIV/61988987:17450/19:A20021ID - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
PROFESNÍ IDENTIFIKACE A ETIKA VYSOKOŠKOLSKÉHO UČITELE
Popis výsledku v původním jazyce
Tato studie přináší výsledky mezinárodního zkoumání názorů vysokoškolských učitelů (akademiků) a studentů z České republiky, Polska, Slovenské republiky a Ukrajiny na význam profesní identifikace a etického chování učitelů vysoké školy. Data byla agregována v první polovině roku 2018, jsou s využitím statistických procedur komparována ve skupině akademiků, ve skupině studentů i mezi oběma skupinami v jednotlivých zemích i v celém nadnárodním souboru. Ukazují na rozdíly i shody ve vnímání významu profesní identifikace a uplatňování etických principů. Studie navazuje na projekt Visegradského fondu 'High school teacher competence in change', ID no. 21720008, realizovaný v letech 2017 - 2018.
Název v anglickém jazyce
PROFESSIONAL IDENTIFICATION AND ETHICS OF HIGHER TEACHER
Popis výsledku anglicky
This study presents the results of an international survey of the views of university teachers (academics) and students from the Czech Republic, Poland, the Slovak Republic and Ukraine on the importance of professional identification and ethical behavior of university teachers. The data were aggregated in the first half of 2018 and, using statistical procedures, are compared in a group of academics, in a group of students and between both groups in individual countries and across the transnational set. They point to differences and consensus in the perception of the importance of professional identification and application of ethical principles. The study follows the Visegrad Fund project 'High School Teacher Competence in Change', ID no. 21720008, implemented in 2017 - 2018.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50300 - Education
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
ANDRAGOGICKÉ ŠTÚDIE 2019
ISBN
978-80-557-1598-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
185-196
Název nakladatele
Belianum.
Místo vydání
Banská Bystrica
Místo konání akce
Banská Bystrica
Datum konání akce
4. 4. 2019
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—