Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

PROFESNÍ IDENTIFIKACE A ETIKA VYSOKOŠKOLSKÉHO UČITELE

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F19%3AA20021ID" target="_blank" >RIV/61988987:17450/19:A20021ID - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    PROFESNÍ IDENTIFIKACE A ETIKA VYSOKOŠKOLSKÉHO UČITELE

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tato studie přináší výsledky mezinárodního zkoumání názorů vysokoškolských učitelů (akademiků) a studentů z České republiky, Polska, Slovenské republiky a Ukrajiny na význam profesní identifikace a etického chování učitelů vysoké školy. Data byla agregována v první polovině roku 2018, jsou s využitím statistických procedur komparována ve skupině akademiků, ve skupině studentů i mezi oběma skupinami v jednotlivých zemích i v celém nadnárodním souboru. Ukazují na rozdíly i shody ve vnímání významu profesní identifikace a uplatňování etických principů. Studie navazuje na projekt Visegradského fondu 'High school teacher competence in change', ID no. 21720008, realizovaný v letech 2017 - 2018.

  • Název v anglickém jazyce

    PROFESSIONAL IDENTIFICATION AND ETHICS OF HIGHER TEACHER

  • Popis výsledku anglicky

    This study presents the results of an international survey of the views of university teachers (academics) and students from the Czech Republic, Poland, the Slovak Republic and Ukraine on the importance of professional identification and ethical behavior of university teachers. The data were aggregated in the first half of 2018 and, using statistical procedures, are compared in a group of academics, in a group of students and between both groups in individual countries and across the transnational set. They point to differences and consensus in the perception of the importance of professional identification and application of ethical principles. The study follows the Visegrad Fund project 'High School Teacher Competence in Change', ID no. 21720008, implemented in 2017 - 2018.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50300 - Education

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    ANDRAGOGICKÉ ŠTÚDIE 2019

  • ISBN

    978-80-557-1598-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    185-196

  • Název nakladatele

    Belianum.

  • Místo vydání

    Banská Bystrica

  • Místo konání akce

    Banská Bystrica

  • Datum konání akce

    4. 4. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku