Podpora docility studentů akademickými pracovníky ve vybraných zemích
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F19%3AA20023D6" target="_blank" >RIV/61988987:17450/19:A20023D6 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Podpora docility studentů akademickými pracovníky ve vybraných zemích
Popis výsledku v původním jazyce
Tato studie přináší výsledky mezinárodního zkoumání názorů vysokoškolských učitelů (akademiků) a studentů z České republiky, Polska, Slovenské republiky a Ukrajiny na význam podpory docility studentů vysoké školy. Data byla agregována v první polovině roku 2018 a jsou s využitím statistických procedur komparována ve skupině akademiků, ve skupině studentů i mezi oběma skupinami v jednotlivých zemích i v celém nadnárodním souboru. Ukazují na rozdíly i shody ve vnímání významu docility. Studie navazuje na projekt Visegradského fondu 'High school teacher competence in change', ID no. 21720008, realizovaný v letech 2017 - 2018.
Název v anglickém jazyce
Supporting Student Docility by Academic Workers in Selected Countries
Popis výsledku anglicky
This study presents the results of an international study of the opinions of university teachers (academics) and students from the Czech Republic, Poland, the Slovak Republic and Ukraine on the importance of supporting the docility of university students. The data were aggregated in the first half of 2018 and are compared using a statistical procedure in a group of academics, in a group of students and between the two groups in individual countries and across the transnational Visegrad countries set. They show differences and consensus in perceiving the importance of docility. The study follows the Visegrad Fund project 'High School Teacher Competence in Change', ID no. 21720008, implemented in 2017 - 2018.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50300 - Education
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Docilita v andragogickej teórii a praxi
ISBN
978-80-557-1618-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
44-56
Název nakladatele
Belianum
Místo vydání
Banská Bystrica
Místo konání akce
Banská Bystrica
Datum konání akce
4. 4. 2019
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—