Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

How to develop computational thinking in pre-school children

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F19%3AA20022KV" target="_blank" >RIV/61988987:17450/19:A20022KV - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1063/1.5137971" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1063/1.5137971</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1063/1.5137971" target="_blank" >10.1063/1.5137971</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    How to develop computational thinking in pre-school children

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper is aimed at using modern technology, specifically the programmable toy Bee-Bot, to teach preschool children, helping them develop their computational thinking as well as logic and abstract thinking and premathematical concepts. Moreover, it also introduces an activity which uses the aforementioned programmable toy to help children develop not only their computational thinking, but also their problem-analysis and problem-solving skills.

  • Název v anglickém jazyce

    How to develop computational thinking in pre-school children

  • Popis výsledku anglicky

    The paper is aimed at using modern technology, specifically the programmable toy Bee-Bot, to teach preschool children, helping them develop their computational thinking as well as logic and abstract thinking and premathematical concepts. Moreover, it also introduces an activity which uses the aforementioned programmable toy to help children develop not only their computational thinking, but also their problem-analysis and problem-solving skills.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50300 - Education

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    PROCEEDINGS OF THE INTERNATIONAL CONFERENCE OF COMPUTATIONAL METHODS IN SCIENCES AND ENGINEERING 2019 (ICCMSE-2019)

  • ISBN

    978-0-7354-1933-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    '060017-1'-'060017-4'

  • Název nakladatele

    American Institute of Physics Inc.

  • Místo vydání

  • Místo konání akce

    Rhodes

  • Datum konání akce

    1. 5. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000619245800057