Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Diagnostika čtenářských dovedností žáka s využitím Eyetrackingu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F20%3AA21024VD" target="_blank" >RIV/61988987:17450/20:A21024VD - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Diagnostika čtenářských dovedností žáka s využitím Eyetrackingu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem metodiky je zavedení exaktního diagnostického systému pro přesné definování a stanovení úrovně čtenářské gramotnosti a identifikace konkrétních nedostatků za účelem zvýšení čtenářských dovedností, který je vhodný pro rutinní využití v pedagogické a jiné odborné praxi. Vyvinutá metodika a její praktická aplikace umožňují uživatelsky jednoduchý, ale zároveň velmi přesný popis čtenářských dovedností jednotlivce na všech úrovních čtenářské gramotnosti (správnost čtení, plynulost čtení, porozumění textu apod.) a poskytují praktický výstup ve formě zprávy.

  • Název v anglickém jazyce

    Diagnosis of a student's reading skills using Eyetracking

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the methodology is to introduce a diagnostic system for accurate definition and determination of the level of reading literacy and identification of specific deficiencies in order to increase reading skills, which is suitable for routine use in pedagogical and other professional practice. The developed methodology and its practical application enable a user-friendly but at the same time very accurate description of an individual's reading skills at all levels of reading literacy (reading accuracy, reading fluency, comprehension of the text, etc.) and provide practical output in the form of a report.

Klasifikace

  • Druh

    N<sub>metC</sub> - Metodiky certifikované oprávněným orgánem

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    Diagnostika čtenářských dovedností

  • Číslo předpisu

    M052/M/2020

  • Technické parametry

    Česká společnost pro jakost, z.s. - Certifikační orgán pro certifikaci systémů managementu a produktů vytvořila nezávislý posudek uvedené metodiky, kterým bylo uznáno uplatnění certifikované metodiky v souladu s podmínkami dokumentu Metodiky hodnocení výzkumných organizací a programů účelové podpory výzkumu, vývoje a inovací schválené usnesením vlády dne 8. února 2017 č. 107.

  • Ekonomické parametry

    Účelová podpora výzkumu, vývoje a inovací

  • Označení certifikačního orgánu

    Česká společnost pro jakost, z.s. - Certifikační orgán pro certifikaci systémů managementu a produktů

  • Datum certifikace

  • Způsoby využití výsledku

    B - Výsledek je využíván orgány státní nebo veřejné správy