Několik poznámek k recepci běžných českých frazémů u dětí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F99%3A00000022" target="_blank" >RIV/61988987:17450/99:00000022 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Několik poznámek k recepci běžných českých frazémů u dětí
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá otázkou, nakolik sedmi- až desetiletí žáci rozumí významu běžných českých frazémů. Na základě konkrétních zjištění upozorňuje na nutnost věnovat se při výuce mateřštiny systematicky také práci s frazeologií, a to už od počátku školní doc
Název v anglickém jazyce
Some Notes on the Reception of Current Czech Idiomatic Expression with Childern.
Popis výsledku anglicky
The present paper deals with the question to what degree the seven-to-ten-year old children understand the meaning of some Czech idiomatic expressions. The research shows that the idiomaticity of language should be paid systematic attention from the very
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
1999
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Filozofické vědy
ISBN
80-7042-526-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
—
Název nakladatele
Ostravská univerzita, Filozofická fakulta
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—