Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Position of eLearning in Education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17630%2F03%3A00000002" target="_blank" >RIV/61988987:17630/03:00000002 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Position of eLearning in Education

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The explosion of eLearning reflects the evolution to a more knowledge-base society in which organisational learning has become a continual process, rather than a distinct event. It means that eLearning have to respect the needs of individual and have tobe accommodated to knowledge and skills of individual and have to respect types of intelligences of individual. Many eLearning programmes have created without demand to address special person. Special pedagogical and psychological aspects for creati on of eLearning programme are: precision determination of needs of person or group of persons, determination of objectives of course based on needs on the way of definitions finishing knowledge and skills of individuals. Strategy of course creation foll owsby draft of course - aims and content. Afterwards preparing precision content of course by specialists according requirements of the distant learning (many eLearning courses have started from this point).

  • Název v anglickém jazyce

    Position of eLearning in Education

  • Popis výsledku anglicky

    The explosion of eLearning reflects the evolution to a more knowledge-base society in which organisational learning has become a continual process, rather than a distinct event. It means that eLearning have to respect the needs of individual and have tobe accommodated to knowledge and skills of individual and have to respect types of intelligences of individual. Many eLearning programmes have created without demand to address special person. Special pedagogical and psychological aspects for creati on of eLearning programme are: precision determination of needs of person or group of persons, determination of objectives of course based on needs on the way of definitions finishing knowledge and skills of individuals. Strategy of course creation foll owsby draft of course - aims and content. Afterwards preparing precision content of course by specialists according requirements of the distant learning (many eLearning courses have started from this point).

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2003

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of E-Learn 2003

  • ISBN

    1-880094-50-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    1715-1718

  • Název nakladatele

    Association for The Advancement of Computing in Education

  • Místo vydání

    Phoenix, Arizona, USA

  • Místo konání akce

    Phoenix, Arizona, USA

  • Datum konání akce

    7. 11. 2003

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku