Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Měření dynamických rázů v srdcovkové části výhybek pomocí měřícího vozu železničního svršku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27120%2F13%3A86087898" target="_blank" >RIV/61989100:27120/13:86087898 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Měření dynamických rázů v srdcovkové části výhybek pomocí měřícího vozu železničního svršku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem příspěvku je přiblížit a objasnit systém měření dynamických rázů v srdcovkové části výhybek pomocí měřicího vozu železničního svršku. Vznikající rázy při průjezdu železničního dvojkolí přes pevnou srdcovku mají za následek tzv. projetí a stlačováníhrotu pevné srdcovky v místě, kde železniční kolo opouští křídlovou kolejnici a přebírá vedení na hrotu pevné srdcovky. Snahou Správy železniční dopravní cesty je měřit pomocí měřicího vozu železničního svršku hodnotu svislého a příčného zrychlení pro stanovení množství vykonané energie při průjezdu srdcovkou a tím zjednodušit a automatizovat měření projetí v srdcovkové části výhybek.

  • Název v anglickém jazyce

    MEASUREMENT OF DYNAMIC IMPACTS IN CROSSING USING TRACK RECORDING CAR

  • Popis výsledku anglicky

    Aim of this contribution is to present and clarify the system for measuring dynamic impacts in crossing using track recording car. Incipient impacts, where railway wheel passes over a fixed frog consequence a shape deformation and presses the fixed frogspike of the point where the railway wheel leaves the wing rail and takes the lead on the spike of fixed frog. The intention of Railway Infrastructure Administration is measurement of vertical and lateral acceleration by track recording car to determinethe value of acceleration when wheel passes the frog, to get simple and to automate measurement shape deformation in the frog parts of turnout.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JM - Inženýrské stavitelství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Sborník vědeckých prací VŠB-TUO, řada stavební

  • ISSN

    1213-1962

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    13

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    91-96

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus