Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Reduction of player''s weight by active playing using motion sensors

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27240%2F11%3A86080923" target="_blank" >RIV/61989100:27240/11:86080923 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-642-21762-3_57" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1007/978-3-642-21762-3_57</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-642-21762-3_57" target="_blank" >10.1007/978-3-642-21762-3_57</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Reduction of player''s weight by active playing using motion sensors

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This project was inspired by the idea of the connection of amusement and useful thing respectively the movement by the playing games, because as is known global problem of the Word is increasing obesity caused by the addiction on the PC games at the young people. This project connects pleasurable with useful, respectively playing of the game with physical effort. By the help of the accelerometer is possible to handle by simple games to whose operating is needed physical impulsion of the player. After itwould be possible to take up on this project by the beat measurement of the player in order to check on effectivity of the suggested system. Software was programmed in background C#.

  • Název v anglickém jazyce

    Reduction of player''s weight by active playing using motion sensors

  • Popis výsledku anglicky

    This project was inspired by the idea of the connection of amusement and useful thing respectively the movement by the playing games, because as is known global problem of the Word is increasing obesity caused by the addiction on the PC games at the young people. This project connects pleasurable with useful, respectively playing of the game with physical effort. By the help of the accelerometer is possible to handle by simple games to whose operating is needed physical impulsion of the player. After itwould be possible to take up on this project by the beat measurement of the player in order to check on effectivity of the suggested system. Software was programmed in background C#.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JC - Počítačový hardware a software

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1M0567" target="_blank" >1M0567: Centrum aplikované kybernetiky</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Lecture Notes in Electrical Engineering

  • ISSN

    1876-1100

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    100 LNEE

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    DE - Spolková republika Německo

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    439-446

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus