Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Electric Vehicle Modelling and Simulation

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27240%2F13%3A86089059" target="_blank" >RIV/61989100:27240/13:86089059 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Electric Vehicle Modelling and Simulation

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In this paper, the dynamic behaviour of an electric vehicle is analysed and simulated. The mechanical parameters of the vehicle, ambient air, and terrain are aspects which affect the vehicle dynamics. To overcome all the forces against vehicle we need amotor with a reasonable power. The electric vehicle was simulated using two different approaches, in MATLAB/Simulink. The first approach uses motor torque as an input reference. The second approach uses demanded track profile and takes into account the speed-torque characteristic of the electric motor. We can therefore choose a suitable motor to achieve the desired dynamic behaviour.

  • Název v anglickém jazyce

    Electric Vehicle Modelling and Simulation

  • Popis výsledku anglicky

    In this paper, the dynamic behaviour of an electric vehicle is analysed and simulated. The mechanical parameters of the vehicle, ambient air, and terrain are aspects which affect the vehicle dynamics. To overcome all the forces against vehicle we need amotor with a reasonable power. The electric vehicle was simulated using two different approaches, in MATLAB/Simulink. The first approach uses motor torque as an input reference. The second approach uses demanded track profile and takes into account the speed-torque characteristic of the electric motor. We can therefore choose a suitable motor to achieve the desired dynamic behaviour.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JA - Elektronika a optoelektronika, elektrotechnika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the 14th International Scientific Conference Electric Power Engineering 2013

  • ISBN

    978-80-248-2988-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    693-696

  • Název nakladatele

    VŠB - Technická univerzita Ostrava

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Kouty nad Desnou

  • Datum konání akce

    28. 5. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000321920400136