Analysis of log files in LMS elogika
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27240%2F15%3A86095552" target="_blank" >RIV/61989100:27240/15:86095552 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Analysis of log files in LMS elogika
Popis výsledku v původním jazyce
Our learning management system eLogika, which is mainly focused on teaching logic, logs the amount of data about students' behavior in this system. These data are used to describe the behavior of individual users through reduced profiles. These profiles are the basis for identifying behavioral patterns of students. Detection of students with atypical behavior and identifying groups of students with the characteristic behavioral patterns are the other stages of data analysis. The aim of these analyses is to create a system that, based on knowledge from previous years, highlights a selected group of students and provides them relevant information.
Název v anglickém jazyce
Analysis of log files in LMS elogika
Popis výsledku anglicky
Our learning management system eLogika, which is mainly focused on teaching logic, logs the amount of data about students' behavior in this system. These data are used to describe the behavior of individual users through reduced profiles. These profiles are the basis for identifying behavioral patterns of students. Detection of students with atypical behavior and identifying groups of students with the characteristic behavioral patterns are the other stages of data analysis. The aim of these analyses is to create a system that, based on knowledge from previous years, highlights a selected group of students and provides them relevant information.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
IN - Informatika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA15-13277S" target="_blank" >GA15-13277S: Hyperintensionální logika pro analýzu přirozeného jazyka</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Mendel 2015
ISBN
—
ISSN
1803-3814
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
205-212
Název nakladatele
Brno University of Technology
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
23. 6. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—