Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analysis of log files in LMS elogika

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27240%2F15%3A86095552" target="_blank" >RIV/61989100:27240/15:86095552 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Analysis of log files in LMS elogika

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Our learning management system eLogika, which is mainly focused on teaching logic, logs the amount of data about students' behavior in this system. These data are used to describe the behavior of individual users through reduced profiles. These profiles are the basis for identifying behavioral patterns of students. Detection of students with atypical behavior and identifying groups of students with the characteristic behavioral patterns are the other stages of data analysis. The aim of these analyses is to create a system that, based on knowledge from previous years, highlights a selected group of students and provides them relevant information.

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of log files in LMS elogika

  • Popis výsledku anglicky

    Our learning management system eLogika, which is mainly focused on teaching logic, logs the amount of data about students' behavior in this system. These data are used to describe the behavior of individual users through reduced profiles. These profiles are the basis for identifying behavioral patterns of students. Detection of students with atypical behavior and identifying groups of students with the characteristic behavioral patterns are the other stages of data analysis. The aim of these analyses is to create a system that, based on knowledge from previous years, highlights a selected group of students and provides them relevant information.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA15-13277S" target="_blank" >GA15-13277S: Hyperintensionální logika pro analýzu přirozeného jazyka</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Mendel 2015

  • ISBN

  • ISSN

    1803-3814

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    205-212

  • Název nakladatele

    Brno University of Technology

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    23. 6. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku