Zaměření na zákazníka a co pro to musíme udělat I. Část.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27360%2F02%3A00006931" target="_blank" >RIV/61989100:27360/02:00006931 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Zaměření na zákazníka a co pro to musíme udělat I. Část.
Popis výsledku v původním jazyce
Článek definuje podnikové procesy, které přispívají k naplňování jednoho z principů managementu jakosti - orientace na zákazníka. Zabývá se postupy definování požadavků zákazníků a jejich uspokojováním v rámci realizace produktů
Název v anglickém jazyce
The Customer orientation - What must we do for it? Part 1
Popis výsledku anglicky
The article defines company processes that contribute to reaching the one of quality management principles - the customer orientation. It is devoted to procedures of defining of customer requirements and meeting these requirements within product realization processes
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
JS - Řízení spolehlivosti a kvality, zkušebnictví
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA101%2F01%2F0369" target="_blank" >GA101/01/0369: Rozvoj metod a procesů měření v systémech managementu jakosti</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Kvalita
ISSN
1335-9231
e-ISSN
—
Svazek periodika
X
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
17-21
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—