Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Availability Management of IT Services

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F11%3A86077873" target="_blank" >RIV/61989100:27510/11:86077873 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Availability Management of IT Services

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In last decades the IT services penetrated into many company and institution processes and many of these processes have becoma strongly depending on IT services supplies. The described situation caused the increasing pressure on the IT services quality which represents one of important innovation potential of IT area in the crisis. To ensure sufficient quality of these services it is necessary to determine the required quality parameters. These parameters are defined by users and customers respectivelythey are defined through analysis the user and customer requirements. Each IT services doesn´t have the same importance for company because different services support or may support different company/institution processes and their unavailability or quality inadequate to requirements may cause damage in varying scope and degrees.

  • Název v anglickém jazyce

    Availability Management of IT Services

  • Popis výsledku anglicky

    In last decades the IT services penetrated into many company and institution processes and many of these processes have becoma strongly depending on IT services supplies. The described situation caused the increasing pressure on the IT services quality which represents one of important innovation potential of IT area in the crisis. To ensure sufficient quality of these services it is necessary to determine the required quality parameters. These parameters are defined by users and customers respectivelythey are defined through analysis the user and customer requirements. Each IT services doesn´t have the same importance for company because different services support or may support different company/institution processes and their unavailability or quality inadequate to requirements may cause damage in varying scope and degrees.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    30th International Conference on Organizacional Science Development

  • ISBN

    978-961-232-245-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    872-879

  • Název nakladatele

    Faculty of Organizational Science, University of Maribor

  • Místo vydání

    Maribor

  • Místo konání akce

    Portorož, Slovinsko

  • Datum konání akce

    23. 3. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku