Availability Management of IT Services
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F11%3A86077873" target="_blank" >RIV/61989100:27510/11:86077873 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Availability Management of IT Services
Popis výsledku v původním jazyce
In last decades the IT services penetrated into many company and institution processes and many of these processes have becoma strongly depending on IT services supplies. The described situation caused the increasing pressure on the IT services quality which represents one of important innovation potential of IT area in the crisis. To ensure sufficient quality of these services it is necessary to determine the required quality parameters. These parameters are defined by users and customers respectivelythey are defined through analysis the user and customer requirements. Each IT services doesn´t have the same importance for company because different services support or may support different company/institution processes and their unavailability or quality inadequate to requirements may cause damage in varying scope and degrees.
Název v anglickém jazyce
Availability Management of IT Services
Popis výsledku anglicky
In last decades the IT services penetrated into many company and institution processes and many of these processes have becoma strongly depending on IT services supplies. The described situation caused the increasing pressure on the IT services quality which represents one of important innovation potential of IT area in the crisis. To ensure sufficient quality of these services it is necessary to determine the required quality parameters. These parameters are defined by users and customers respectivelythey are defined through analysis the user and customer requirements. Each IT services doesn´t have the same importance for company because different services support or may support different company/institution processes and their unavailability or quality inadequate to requirements may cause damage in varying scope and degrees.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
30th International Conference on Organizacional Science Development
ISBN
978-961-232-245-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
872-879
Název nakladatele
Faculty of Organizational Science, University of Maribor
Místo vydání
Maribor
Místo konání akce
Portorož, Slovinsko
Datum konání akce
23. 3. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—