Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Globalizační proces a jeho důsledky pro obchod

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F02%3A00002064" target="_blank" >RIV/61989100:27510/02:00002064 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Globalizační proces a jeho důsledky pro obchod

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Předložený příspěvek se zaměřuje na nové aspekty rozvoje českého obchodu v souvislostí s globalizačním procesem. Vymezuje zásadní změny, které nastávají ve struktuře obchodu a nákupních preferencí spotřebitelů. Identifikovány jsou nové rysy obchodu. Významně se rozvíjí moderní komunikační a informační technologie. Nutné je také přizpůsobení obchodně politickým standardům EU

  • Název v anglickém jazyce

    Globalization and its effect for business

  • Popis výsledku anglicky

    The article is focused on the new aspects of development of the Czech trade market as a consequence of process of globalization. There are fundamental changes in the consumer behavior and the necessity change in the market with an emphasis on product, optimalization of costs and the ownership of markets. The significant place has utilization of modern comminication and information technology

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2002

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Marketing a obchod na přelomu tisíciletí

  • ISBN

    80-7329-012-X

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    43-46

  • Název nakladatele

    REPRONIS

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    4. 9. 2002

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku