Globalizační proces a jeho důsledky pro obchod
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F02%3A00002064" target="_blank" >RIV/61989100:27510/02:00002064 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Globalizační proces a jeho důsledky pro obchod
Popis výsledku v původním jazyce
Předložený příspěvek se zaměřuje na nové aspekty rozvoje českého obchodu v souvislostí s globalizačním procesem. Vymezuje zásadní změny, které nastávají ve struktuře obchodu a nákupních preferencí spotřebitelů. Identifikovány jsou nové rysy obchodu. Významně se rozvíjí moderní komunikační a informační technologie. Nutné je také přizpůsobení obchodně politickým standardům EU
Název v anglickém jazyce
Globalization and its effect for business
Popis výsledku anglicky
The article is focused on the new aspects of development of the Czech trade market as a consequence of process of globalization. There are fundamental changes in the consumer behavior and the necessity change in the market with an emphasis on product, optimalization of costs and the ownership of markets. The significant place has utilization of modern comminication and information technology
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Marketing a obchod na přelomu tisíciletí
ISBN
80-7329-012-X
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
43-46
Název nakladatele
REPRONIS
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Ostrava
Datum konání akce
4. 9. 2002
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—