Pozice vybraných značek na trhu odborných marketingových a ekonomických časopisů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F02%3A00002137" target="_blank" >RIV/61989100:27510/02:00002137 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Pozice vybraných značek na trhu odborných marketingových a ekonomických časopisů
Popis výsledku v původním jazyce
Pro podporu marketingového rozhodování na trhu odborných časopisů lze využít řadu výzkumných metod a technik. Obsahem příspěvku je představení výsledků marketingového výzkumu provedeného ve specifickém segmentu vysokoškolských studentů. Výzkum se zaměřilna získání informací o postojích dané skupiny uživatelů ke sledovanému produktu, a to zejména pokud jde o kvalitativní charakteristiky. Účelem bylo ukázat možnosti využití pozičních map při definování pozice vybraných značek odborných časopisů na daném trhu
Název v anglickém jazyce
Position of selected brand-names on marketing and economic journals market
Popis výsledku anglicky
Marketing research methods and/or techniques are useful for decision-making support on journals market, too. The paper is focused on presentation of marketing research results realised with specific segment of university students. The research was aimedon qualitative charakteristics of given segment demand, especially. To make a proof of perception map method usefulness on such market was the paper main objective
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Marketing a obchod na přelomu tisíciletí
ISBN
80-7329-012-X
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
125-135
Název nakladatele
REPRONIS
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Ostrava
Datum konání akce
4. 9. 2002
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—