Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pozice vybraných značek na trhu odborných marketingových a ekonomických časopisů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F02%3A00002137" target="_blank" >RIV/61989100:27510/02:00002137 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Pozice vybraných značek na trhu odborných marketingových a ekonomických časopisů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Pro podporu marketingového rozhodování na trhu odborných časopisů lze využít řadu výzkumných metod a technik. Obsahem příspěvku je představení výsledků marketingového výzkumu provedeného ve specifickém segmentu vysokoškolských studentů. Výzkum se zaměřilna získání informací o postojích dané skupiny uživatelů ke sledovanému produktu, a to zejména pokud jde o kvalitativní charakteristiky. Účelem bylo ukázat možnosti využití pozičních map při definování pozice vybraných značek odborných časopisů na daném trhu

  • Název v anglickém jazyce

    Position of selected brand-names on marketing and economic journals market

  • Popis výsledku anglicky

    Marketing research methods and/or techniques are useful for decision-making support on journals market, too. The paper is focused on presentation of marketing research results realised with specific segment of university students. The research was aimedon qualitative charakteristics of given segment demand, especially. To make a proof of perception map method usefulness on such market was the paper main objective

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2002

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Marketing a obchod na přelomu tisíciletí

  • ISBN

    80-7329-012-X

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    125-135

  • Název nakladatele

    REPRONIS

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    4. 9. 2002

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku