Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Nové marketingové přístupy související s uplatňováním internetu v marketingu v podnikové praxi

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F03%3A00007434" target="_blank" >RIV/61989100:27510/03:00007434 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Nové marketingové přístupy související s uplatňováním internetu v marketingu v podnikové praxi

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Začlenění informačních technologií do podnikových aktivit je proces, který budou muset podniky dříve či později nastoupit. Charakteristika fází přijímání internetu do podniku a vymezení aktivit v oblasti marketingového výzkumu a marketingové komunikace vjednotlivých fázích jsou obsahem předloženého příspěvku.

  • Název v anglickém jazyce

    New marketing approaches connected with the using of internet in marketing of organizations practice

  • Popis výsledku anglicky

    The inclusion of IT into the company's activities is a process that all business entities will sooner or later need to start. The presented article elaborates on the characteristics of Internet acceptance in companies plus on the definition of diverse acitivties in marketing research and marketing communication.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2003

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník výsledků výzkumu katedry marketingu a obchodu 2003

  • ISBN

    80-7329-047-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    74-81

  • Název nakladatele

    REPRONIS

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    30. 9. 2003

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku