Nové marketingové přístupy související s uplatňováním internetu v marketingu v podnikové praxi
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F03%3A00007434" target="_blank" >RIV/61989100:27510/03:00007434 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Nové marketingové přístupy související s uplatňováním internetu v marketingu v podnikové praxi
Popis výsledku v původním jazyce
Začlenění informačních technologií do podnikových aktivit je proces, který budou muset podniky dříve či později nastoupit. Charakteristika fází přijímání internetu do podniku a vymezení aktivit v oblasti marketingového výzkumu a marketingové komunikace vjednotlivých fázích jsou obsahem předloženého příspěvku.
Název v anglickém jazyce
New marketing approaches connected with the using of internet in marketing of organizations practice
Popis výsledku anglicky
The inclusion of IT into the company's activities is a process that all business entities will sooner or later need to start. The presented article elaborates on the characteristics of Internet acceptance in companies plus on the definition of diverse acitivties in marketing research and marketing communication.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník výsledků výzkumu katedry marketingu a obchodu 2003
ISBN
80-7329-047-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
74-81
Název nakladatele
REPRONIS
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Ostrava
Datum konání akce
30. 9. 2003
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—