Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Hodnocení senzorických charakteristik potravinářských výrobků spotřebiteli

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F06%3A00017490" target="_blank" >RIV/61989100:27510/06:00017490 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Hodnocení senzorických charakteristik potravinářských výrobků spotřebiteli

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá metodou senzorické analýzy a možnostmi jejího využití v marketingu. Jsou zde vymezeny zásady provádění senzorické analýzy a je uveden přehled základních metod a technik senzorické analýzy. Součástí příspěvku je prezentace výsledků marketingového výzkumu zaměřeného na testování senzorických charakteristik slaných bramborových chipsů.

  • Název v anglickém jazyce

    The Sensory Characteristics Evaluation of the Food Products

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with sensory analysis method and its utilization for marketing purpose. The sensory analysis principles are defined in the paper. The attention is also concerned to sensory analysis methods and techniques classification. An important partof the paper is marketing research findings concerning the salted potato chips testing.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Trend Marketing

  • ISSN

    1214-9594

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    3

  • Číslo periodika v rámci svazku

    12

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus