Hodnocení senzorických charakteristik potravinářských výrobků spotřebiteli
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F06%3A00017490" target="_blank" >RIV/61989100:27510/06:00017490 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Hodnocení senzorických charakteristik potravinářských výrobků spotřebiteli
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá metodou senzorické analýzy a možnostmi jejího využití v marketingu. Jsou zde vymezeny zásady provádění senzorické analýzy a je uveden přehled základních metod a technik senzorické analýzy. Součástí příspěvku je prezentace výsledků marketingového výzkumu zaměřeného na testování senzorických charakteristik slaných bramborových chipsů.
Název v anglickém jazyce
The Sensory Characteristics Evaluation of the Food Products
Popis výsledku anglicky
The paper deals with sensory analysis method and its utilization for marketing purpose. The sensory analysis principles are defined in the paper. The attention is also concerned to sensory analysis methods and techniques classification. An important partof the paper is marketing research findings concerning the salted potato chips testing.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Trend Marketing
ISSN
1214-9594
e-ISSN
—
Svazek periodika
3
Číslo periodika v rámci svazku
12
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—