Senzorická analýza potravinářských výrobků
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F07%3A00016927" target="_blank" >RIV/61989100:27510/07:00016927 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Senzorická analýza potravinářských výrobků
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zaměřuje na problematiku senzorického hodnocení potravinářských výrobků. Představuje metodu senzorické analýzy a možnosti jejího využití v marketingu. V první části příspěvku jsou vymezeny základní typy a metody senzorické analýzy, druhá část ukazuje využití senzorické analýzy pro hodnocení senzorických charakteristik jemně perlivých vod.
Název v anglickém jazyce
Sensory Analysis of Food Products
Popis výsledku anglicky
The paper focuses on questions of food products sensory evaluation. It introduces the sensory analysis method and possibilities of its use in marketing. In the first part of paper, the basic types and methods of sensory analysis are defined; the second part shows the use of sensory analysis in sensory characteristics evaluation of sparkling bottled waters.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Increasing competitiveness or Regional, national and Internationa Markets Development -New Challengs-proceedings of abstracts
ISBN
978-80-248-1458-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
—
Název nakladatele
VŠB-Technical University of Ostrava
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—