Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vnímání biopotravin a jejich senzorických charakteristik spotřebiteli

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F10%3A10225378" target="_blank" >RIV/61989100:27510/10:10225378 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vnímání biopotravin a jejich senzorických charakteristik spotřebiteli

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Klíčovým ukazatelem kvality všech potravinářských produktů, bioprodukty nevyjímaje, jsou jejich senzorické charakteristiky. Spotřebitel kvalitu potravinářských produktů hodnotí zejména na základě toho, do jaké míry senzorické charakteristiky naplňují jeho očekávání. Metodou, která jako jediná umožňuje posoudit senzorickou kvalitu potravinářských produktů tak, jak ji vnímá spotřebitel, je senzorická analýza. V příspěvku je metoda senzorické analýzy představena jak teoreticky, tak prostřednictvím výsledkůvýzkumu postojů spotřebitelů k biocereáliím a jejich senzorickým charakteristikám.

  • Název v anglickém jazyce

    The Perception of Bio-foods and their Sensory Characteristics by Consumers

  • Popis výsledku anglicky

    The key factor of food products quality are their sensory characteristics. The paper deals with problems of evaluation of food products quality, the main attention is given to bio-products and sensory analysis method. In the first part of paper, bio-products and their quality are defined and method of sensory analysis is explained. The problems are defined not only in the theoretical level, but also practically. In the second part of paper, the results of marketing research oriented to identification ofconsumer attitudes to the bio-cereals and their sensory characteristics are presented, the method of sensory analysis was used.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Produktová politika a jej sociálno-ekonomické apekty

  • ISBN

    978-80-225-3085-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Vydavateĺstvo EKONÓM

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Bratislava

  • Datum konání akce

    15. 10. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku