Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Senzorická analýza a spotřebitelské testování výrobků

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F06%3A00017494" target="_blank" >RIV/61989100:27510/06:00017494 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Senzorická analýza a spotřebitelské testování výrobků

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zaměřuje na problematiku kvality potravinářských výrobků a jejího vnímání a hodnocení z hlediska spotřebitele. Představuje metodu senzorické analýzy a ukazuje možnosti jejího využití v marketingu v kombinaci s metodami a technikami spotřebitelského testování výrobků. Daná problematika je vymezena nejen v teoretické rovině, ale rovněž prakticky. Případová studie ukazuje aplikaci vybraných metod senzorické analýzy při spotřebitelském testování nových variant potravinářských výrobků.

  • Název v anglickém jazyce

    Sensory Analysis and Consumer Product Testing

  • Popis výsledku anglicky

    The paper is focused on the food products quality and its perception and evaluation from the consumer point of view. The sensory analysis method and the possibilities its exploitation in marketing together with consumer product testing methods and techniques are introduced. In this paper, the problems of sensory analysis are defined not only in the theoretical level, but also practically. The case study with example of the sensory analysis exploitation for new food products testing is presented too.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Marketing? Proč ne! Zkušenosti a trendy v marketingu - Sborník anotací příspěvků a Sborník příspěvků mezinárodní konference

  • ISBN

    80-248-1166-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku