Senzorická analýza a spotřebitelské testování výrobků
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F06%3A00017494" target="_blank" >RIV/61989100:27510/06:00017494 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Senzorická analýza a spotřebitelské testování výrobků
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zaměřuje na problematiku kvality potravinářských výrobků a jejího vnímání a hodnocení z hlediska spotřebitele. Představuje metodu senzorické analýzy a ukazuje možnosti jejího využití v marketingu v kombinaci s metodami a technikami spotřebitelského testování výrobků. Daná problematika je vymezena nejen v teoretické rovině, ale rovněž prakticky. Případová studie ukazuje aplikaci vybraných metod senzorické analýzy při spotřebitelském testování nových variant potravinářských výrobků.
Název v anglickém jazyce
Sensory Analysis and Consumer Product Testing
Popis výsledku anglicky
The paper is focused on the food products quality and its perception and evaluation from the consumer point of view. The sensory analysis method and the possibilities its exploitation in marketing together with consumer product testing methods and techniques are introduced. In this paper, the problems of sensory analysis are defined not only in the theoretical level, but also practically. The case study with example of the sensory analysis exploitation for new food products testing is presented too.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Marketing? Proč ne! Zkušenosti a trendy v marketingu - Sborník anotací příspěvků a Sborník příspěvků mezinárodní konference
ISBN
80-248-1166-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
—
Název nakladatele
Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—