Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Senzorická analýza a spotřebitelské testování výrobku v potravinářství

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F07%3A00018491" target="_blank" >RIV/61989100:27510/07:00018491 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Sensory Analysis and Consumer Product Testing in the Food Industry

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This report focuses on questions of food products quality and its perception and evaluation from the consumers? point of view. It introduces the sensory analysis method and shows possibilities of its use in marketing in combination with methods and techniques of consumer product testing. It also deals with the principles of the performing of sensory analysis. The questions are not only theoretically specified; there is also a concrete example given to demonstrate the use of sensory analysis in consumertesting of new variants of food products.

  • Název v anglickém jazyce

    Sensory Analysis and Consumer Product Testing in the Food Industry

  • Popis výsledku anglicky

    This report focuses on questions of food products quality and its perception and evaluation from the consumers? point of view. It introduces the sensory analysis method and shows possibilities of its use in marketing in combination with methods and techniques of consumer product testing. It also deals with the principles of the performing of sensory analysis. The questions are not only theoretically specified; there is also a concrete example given to demonstrate the use of sensory analysis in consumertesting of new variants of food products.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    ECON 07

  • ISSN

    0862-7908

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    14

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus