Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Senzorická analýza a její význam pro hodnocení kvality výrobků na potravinářském trhu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F08%3A00018466" target="_blank" >RIV/61989100:27510/08:00018466 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Senzorická analýza a její význam pro hodnocení kvality výrobků na potravinářském trhu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je orientován na problematiku spotřebitelského hodnocení kvality potravinářských výrobků, hlavní pozornost je věnována metodě senzorické analýzy. V příspěvku jsou vymezena specifika potravinářských výrobků v marketingu, je zde definován pojem ?kvalita potravinářských výrobků?. Dále jsou uvedeny možnosti hodnocení kvality těchto výrobků spotřebiteli s důrazem na metodu senzorické analýzy. Pro správné pochopení souvislostí je ve druhé části příspěvku na konkrétním příkladě demonstrováno využitísenzorické analýzy při spotřebitelském hodnocení jemně perlivých vod.

  • Název v anglickém jazyce

    Sensory Analysis and its Importance for Product Quality Evaluation on the Food Market

  • Popis výsledku anglicky

    The paper focuses on questions of consumer testing of a food products quality, the main attention is given to the sensory analysis method. In the paper, the food products specifics in marketing and the food products quality concept are defined. Further,the possibilities of food products quality evaluation by consumers with emphasis on sensory analysis method are presented. The second part of paper shows the use of sensory analysis in consumer evaluation of sparkling bottled waters.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Firma a konkurenční prostředí 2008

  • ISBN

    978-80-7392-021-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    MZLU Brno, Fakulta provozně-ekonomická

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku