Virální marketing
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F06%3A00017583" target="_blank" >RIV/61989100:27510/06:00017583 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Virální marketing
Popis výsledku v původním jazyce
Význam propagace výrobků a služeb neustále roste. Sotva si dnes dokážeme představit, že je možné mít na trhu úspěšný produkt bez správné marketingové komunikace. V poslední době výrazně stoupá popularita tzv. virálního marketingu, který vznikl na sítíchamerických univerzit. Vzhledem k rychlému připojení na informační sítě není problém rozesílat e-maily, videa, reklamní spoty. Informace se tak mohou šířit podobně jako virus, díky internetu, po celém světě.
Název v anglickém jazyce
Virales Marketing
Popis výsledku anglicky
Importance of advertising of products and services is evergrowing. Today is for us unimaginable make for success with some product on trade without a relevant marketing communication. Recently is on advancement a popularity of so-called viral marketing which started on networks of US university.In regard of quick access to information network isn´t problem send round e-mails, videos and advertising spots. They can expand informations like virus, thanks to internet, all the world over.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Obchod, jakost a finance v podnicích ? determinanty konkurenceschopnosti IV
ISBN
80-213-1436-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Název nakladatele
Česká zemědělská univerzita v Praze
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—