Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Virální marketing

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F06%3A00017583" target="_blank" >RIV/61989100:27510/06:00017583 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Virální marketing

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Význam propagace výrobků a služeb neustále roste. Sotva si dnes dokážeme představit, že je možné mít na trhu úspěšný produkt bez správné marketingové komunikace. V poslední době výrazně stoupá popularita tzv. virálního marketingu, který vznikl na sítíchamerických univerzit. Vzhledem k rychlému připojení na informační sítě není problém rozesílat e-maily, videa, reklamní spoty. Informace se tak mohou šířit podobně jako virus, díky internetu, po celém světě.

  • Název v anglickém jazyce

    Virales Marketing

  • Popis výsledku anglicky

    Importance of advertising of products and services is evergrowing. Today is for us unimaginable make for success with some product on trade without a relevant marketing communication. Recently is on advancement a popularity of so-called viral marketing which started on networks of US university.In regard of quick access to information network isn´t problem send round e-mails, videos and advertising spots. They can expand informations like virus, thanks to internet, all the world over.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Obchod, jakost a finance v podnicích ? determinanty konkurenceschopnosti IV

  • ISBN

    80-213-1436-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Česká zemědělská univerzita v Praze

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku