Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Dopady změny zákona na televizní reklamu komerčních televizí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F07%3A00017075" target="_blank" >RIV/61989100:27510/07:00017075 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Dopady zmeny zákona na televíznu reklamu komerčních televízií

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V dnešnej dobe sme zo všetkých strán neustále zahlcovaní reklamou. Veľké množstvo reklamných breakov počas televíznych programov už spôsobuje značnú antipatiu ľudí. Podľa zmeny zákona by sa mala obmedziť televízna reklama na kanáloch Českej televízie. Snahou tohto príspevku je osvetliť túto problematiku a určiť aké výhody a dopady prinesie táto zmena pre televíznych divákov.

  • Název v anglickém jazyce

    Aspects of the Law Changes on the TV Advertising in the Commercial Televisions

  • Popis výsledku anglicky

    Now days we are continually overloaded by all kind of advertising. The big volume of TV commercial brakes is the cause of antipathy people. According to new Law of advertising the TV commercial brakes will be limited. The aim of this article is to explain and assess advantages and disadvantages of changes for TV viewers.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    MEKON 2007

  • ISBN

    978-80-248-1324-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    VŠB - TU Ostrava, Ekonomická fakulta

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku