Dopady změny zákona na televizní reklamu komerčních televizí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F07%3A00017075" target="_blank" >RIV/61989100:27510/07:00017075 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Dopady zmeny zákona na televíznu reklamu komerčních televízií
Popis výsledku v původním jazyce
V dnešnej dobe sme zo všetkých strán neustále zahlcovaní reklamou. Veľké množstvo reklamných breakov počas televíznych programov už spôsobuje značnú antipatiu ľudí. Podľa zmeny zákona by sa mala obmedziť televízna reklama na kanáloch Českej televízie. Snahou tohto príspevku je osvetliť túto problematiku a určiť aké výhody a dopady prinesie táto zmena pre televíznych divákov.
Název v anglickém jazyce
Aspects of the Law Changes on the TV Advertising in the Commercial Televisions
Popis výsledku anglicky
Now days we are continually overloaded by all kind of advertising. The big volume of TV commercial brakes is the cause of antipathy people. According to new Law of advertising the TV commercial brakes will be limited. The aim of this article is to explain and assess advantages and disadvantages of changes for TV viewers.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
MEKON 2007
ISBN
978-80-248-1324-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Název nakladatele
VŠB - TU Ostrava, Ekonomická fakulta
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—