Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analysis of Perception in Case of Consumers' Rights and Usage of Conslusions in Business Strategy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F10%3A86075251" target="_blank" >RIV/61989100:27510/10:86075251 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Analysis of Perception in Case of Consumers' Rights and Usage of Conslusions in Business Strategy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Based on results of research, this work present suggestions and recommendation for entrepreneurial public in the sphere of improvement to care for customers, quality and security of products and services and also information and presentation activities of companies in the context of chosen group of customers. Research and following analysis of its results give possibility to distinguish which direction "GY" will take in the field of consumption, education and working activities. Survey itself about howconsumer's rights are perceived by chosen group of responders was only the first step on the way to find about intellectual, financial, but also sociable potential of "GY".

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of Perception in Case of Consumers' Rights and Usage of Conslusions in Business Strategy

  • Popis výsledku anglicky

    Based on results of research, this work present suggestions and recommendation for entrepreneurial public in the sphere of improvement to care for customers, quality and security of products and services and also information and presentation activities of companies in the context of chosen group of customers. Research and following analysis of its results give possibility to distinguish which direction "GY" will take in the field of consumption, education and working activities. Survey itself about howconsumer's rights are perceived by chosen group of responders was only the first step on the way to find about intellectual, financial, but also sociable potential of "GY".

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-83-7571-096-0

  • Počet stran knihy

    140

  • Název nakladatele

    Krakow Society for Educaton, AFM Publishing House

  • Místo vydání

    Krakow

  • Kód UT WoS knihy