Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Přístup ke krizové komunikaci v organizaci

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F14%3A86091470" target="_blank" >RIV/61989100:27510/14:86091470 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Přístup ke krizové komunikaci v organizaci

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Žádná organizace není imunní vůči krizovým situacím, bez ohledu na velikost, úspěšnost, sílu. Naopak všechny organizace jsou neustále pod hrozbou krizí. Chování během krize ukazuje, jak je společnost vnímána veřejností. Cílem článku je stručně představitzáklady krizové komunikace a její možnosti. Případová studie ukáže, že krize se vyvíjí a definuje cílové skupiny. Postup krizové situace ukazuje charakter každé fáze. Typy krizové komunikace budou kriticky posoudit využity typy krizové komunikace. Z popisu budou zřejmé příklady vhodných a nevhodných řešení krizové situace.

  • Název v anglickém jazyce

    Approach to Crisis Communication in the Organization

  • Popis výsledku anglicky

    No organization is immune to crisis situations, regardless of size, success or power. On the contrary all organizations are increasingly penalized by crises. The behavior during the crisis shows on how the company is perceived by the public. The aim of the article is to introduce briefly the basic of crisis communication and its possibilities. It will be given the general course of the crisis and the corresponding types of crisis communication. The case study shows the crises develop and defines the target groups. The procedure crisis situation shows the characteristics of each phase. It will be critically evaluated utilized types of crisis communication. From the description will be obvious examples of suitable or unsuitable solutions to crisis situation.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník recenzovaných příspěvků z 2. ročníku mezinárodní vědecké konference Ekonomika řízení podniku ve 21. století : 10.-11. září 2014, Ostrava

  • ISBN

    978-80-248-3520-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    249-270

  • Název nakladatele

    VŠB - Technická univerzita Ostrava

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    10. 9. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku