Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Using SERVQUAL: A Framework for Determining and Prioritizing Critical Factors in Delivering Quality Services for the Mobile Operator

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F15%3A86096258" target="_blank" >RIV/61989100:27510/15:86096258 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Using SERVQUAL: A Framework for Determining and Prioritizing Critical Factors in Delivering Quality Services for the Mobile Operator

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In today's turbulent world, the most important element for each organization is the satisfied customer. This necessity underlines the need for developing measures that can estimate the current level of services provision, since measurement is the first step towards improvement. Measuring the existing level of services provided can help managers make better decisions for improving customer satisfaction. The purpose of the present study is to (a) measure the level of services provided by mobile operators'in the Czech Republic, (b) evaluate the satisfaction of the mobile operators customers and (c) the present study investigated the gap between customer expectations and customer perceptions with regard to the level of the services offered by the mobile operators in the Czech Republic. Field survey was conducted in October 2014, respondents were users of mobile operator. The paper presents a practical demonstration of the application of the SERVQUAL method for a mobile operator. This simp

  • Název v anglickém jazyce

    Using SERVQUAL: A Framework for Determining and Prioritizing Critical Factors in Delivering Quality Services for the Mobile Operator

  • Popis výsledku anglicky

    In today's turbulent world, the most important element for each organization is the satisfied customer. This necessity underlines the need for developing measures that can estimate the current level of services provision, since measurement is the first step towards improvement. Measuring the existing level of services provided can help managers make better decisions for improving customer satisfaction. The purpose of the present study is to (a) measure the level of services provided by mobile operators'in the Czech Republic, (b) evaluate the satisfaction of the mobile operators customers and (c) the present study investigated the gap between customer expectations and customer perceptions with regard to the level of the services offered by the mobile operators in the Czech Republic. Field survey was conducted in October 2014, respondents were users of mobile operator. The paper presents a practical demonstration of the application of the SERVQUAL method for a mobile operator. This simp

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Advances in Economics and Business

  • ISSN

    2331-5059

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    3

  • Číslo periodika v rámci svazku

    6

  • Stát vydavatele periodika

    US - Spojené státy americké

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    225-231

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus